Foto's van mijn jaar in de USA! - Reisverslag uit Los Gatos, Verenigde Staten van Rosa Brinkman - WaarBenJij.nu Foto's van mijn jaar in de USA! - Reisverslag uit Los Gatos, Verenigde Staten van Rosa Brinkman - WaarBenJij.nu

Foto's van mijn jaar in de USA!

Door: Rosa

Blijf op de hoogte en volg Rosa

07 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Los Gatos

Hi allemaal!
*ALLE foto's (een heel aantal!) van mijn collectie
foto's van mijn jaar in de States staan nu op mijn
website! Voor degenen die vrijdagmorgen, meteen
nadat ze een berichtje kregen, op de website de foto's
hebben bekeken: jullie hebben waarschijnlijk alleen
maar het eerste gedeelte gezien. De rest staat er nu
ook op en het is zeker de moeite waard om die ook te
bekijken!*
I hope you enjoy it!
Love, Rosa




Mama - Hallo Rosa, Leuk om al die foto's te zien. Wat is er veel gebeurd dit jaar. Nog 9 dagen en dan is dit jaar buitenland voorbij.Geniet nog deze laatste dagen en ik zie er naar uit om je weer op Schiphol te omhelzen.

Elisa - Heeey Rosa! Wat een mooie foto's weer! Je komt zeker al bijna terug!?! Laat je dan je foto's zien op de zondag dat we met de hele familie gaan picknicken??? Xxx Elisa

Jacolien - hallo lieve Rosa, Wat leuk om weer wat te zien van jou. Dit is toch een jaar om nooit te vergeten he! Nog 9 dagen,geniet ervan en een goeie vlucht toegewenst naar het mooie Nederland! Groetjes van ons. Tanta Jac.

Gemma - You're great

Eline - Hele vette foto's Roos!

Leonie - Hey meis! Nou, dan bij deze mijn reactie :) Leuke foto's! Leuk ook om die transformatie van blondine naar brunette te zien. Jaar is toch wel snel gegaan he! Vind het echt super leuk jou straks op Schiphol op te halen! Kan niet wachten je weer te zien! Geniet nog maar vh Amerikaanse zonnetje en tot over 'n week! Dikke kus

Kees en Henny - Hoi Rosa, Wat heb jij veel gezien en meegemaakt dit jaar! Tot gauw.

Iris - Wauw! Wat heb jij dit jaar toch veel leuke dingen meegemaakt zeg. Echt gaaf :d t zal wel weer wennen worden vanaf volgende week zondag. Geniet nog maar lekkr van je laatste weekje Amerika en veel suc6 nog met je lijstje ;)

Ellie haar Mem - Hey Rosa, Prachtig om al die foto's te zien,en wat leuk dat Ellie er ook vaak tussen staat. Wat is dit jaar snel gegaan,geniet nog even van deze laatste dagen. Jij en Ellie hebben vele leuke dingen beleeft dit afgelopen jaar, dat neemt niemand jullie meer af. We wensen jou voor volgende week een goede vlucht terug naar Nederland. Groetjes Ellie haar ouders.

Marleen en JW - Hoi roos!Wat super je foto's!je hebt veel meegemaakt. We hebben erg zin om je over 8 dagen weer te zien!Geniet nog van je laatste week!En alvast een goede reis gewenst!

Fleur - Wat leuk om allemaal te zien. Wat heb jij een heerlijk tijd gehad. Wat gaat het snel! Tot snel weer een keer hier in Nederland

Judith, André, L&I - Hoi Rosa, Als je al die foto's ziet lijkt het erop dat je al een echte American Girl bent geworden, leuk je snel weer te zien. (bedankt voor de sleutelhangers!)

Richard - Ohh my gosh :-) Roos, Gordon in LA hoe heb je die gevonden? :-) Je hebt het waarschijnlijk ontzettend getroffen in Los Gatos maar hebt er zo te zien zelf waarschijnlijk ook wel het beste uitgehaald. Heb je je ooit wel eens meer dan 5 minuten verveeld?? Overigens mis ik een foto (nog) wel .. jij, tante Lena en Uncle Al :-)

Ellie - Heey Roos.... Ik kan natuurlijk niet onder doen voor mijn ouders.Dus moet ik ook nog maar even een bericht achter laten. Geweldige foto's, met veel geweldige herinneringen. Die we nooooooit meer zullen vergeten. Het is zeker de moeite waard geweest... ;) Ik wens je een veilige trip back to the Netherlands. And see you in 8 weeks Op naar het hondeweer ;) Liefs vanuit Huntingtonbeach

Nienke Roos - Hai Rosa, Je kaartje (van 3 aug)ontvangen je ziet het kan ook snel gaan. Nog een paar nachtjes slapen en dan..... weer naar het koude Nederland. Doe maar een dikke trui aan want hier is het herft. Reyn en ik wensen je een goede thuis reis en zien je snel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosa

Actief sinds 24 Mei 2015
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 5054

Voorgaande reizen:

24 Mei 2015 - 31 December 2015

Jaar au pair in California, USA

Landen bezocht: