Update Running a Marathon! - Reisverslag uit Los Gatos, Verenigde Staten van Rosa Brinkman - WaarBenJij.nu Update Running a Marathon! - Reisverslag uit Los Gatos, Verenigde Staten van Rosa Brinkman - WaarBenJij.nu

Update Running a Marathon!

Door: Rosa

Blijf op de hoogte en volg Rosa

04 Mei 2008 | Verenigde Staten, Los Gatos

Hi everybody!

Hier weer een berichtje vanuit het zonnige California. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en dat jullie een leuke Koninginnedag hebben gehad. Groot feest? Mooi weer? Afgelopen zaterdag werd het hier in San Francisco door een grote groep Nederlanders gevierd, heb ik via via gehoord, maar ik was er niet bij. Ik was namelijk vorig weekend met de au pair organisatie en een groep van 35 au pairs in Yosemite, een National Park in California. Prachtige bergen en spectaculaire watervallen. Voor mij de hoogste berg ooit beklommen, 739 meter hoogte. Een klim over stenen en rotsen vier uur naar boven en na afloop weer twee uur naar beneden met een temperatuur van 30 graden celsius. Het viel niet mee, maar wat een prachtig uitzicht en wat een goed gevoel geeft dat als je de top hebt bereikt! Een moment om nooit meer te vergeten.

Deze zware klim was een goede mentale voorbereiding op mijn uitdaging die ik over vier weken aan ga: Running a half Marathon @ The Rock ‘n Roll Marathon in San Diego op 1 juni 2008.

Drie maanden geleden begon ik met mijn deelname aan ‘the team that saves lives’: Team in Training. Team in Training is de grootste sport training organisatie in de wereld, dat geld inzamelt voor The Leukemia & Lymphoma Society met het doel om de verschillende soorten van bloedkanker te bestrijden en het leven van de patienten en dat van hun families te verbeteren.

Het minimumbedrag dat ik voor dit programma moet inzamelen is $2800,- .

Een aantal weken geleden heb ik naar jullie allen mijn sponsoringsbrief voor The Leukemia & Lymphoma Society gestuurd.

Velen van jullie hebben hierop gereageerd en een donatie gedaan! Super! Iedereen die heeft gedoneerd, hartelijk bedankt!

Het bedrag wat ik op dit moment heb ingezameld is $1260,- .
Dit betekent dat ik bijna half op weg ben en nog $1540,- heb te gaan.

Dus…ik heb nog wel wat steun van jullie nodig!

Voor degenen die nog geen donatie hebben gedaan, maar net als mij een daad willen stellen en dit doel steunen, doe een donatie!!

Doneer alstublieft voor 15 mei 2008.

Hoe te doneren:

Doe een donatie op mijn persoonlijke Team in Training sponsoringswebsite: http://www.active.com/donate/tntsvmb/tntsvmbRBrinkm

Bent u niet in het bezit van een Credit- of Mastercard, of lukt het niet om uw donatiegeld op mijn sponsoringswebsite te storten, stort het dan op de rekening van mijn moeder, Postbank 2768946 t.n.v. L. Brinkman – Gootjes.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het lezen van deze email.
Help mij over de finish en help mee om te zorgen voor een goed medicijn tegen deze vreselijke ziekte en doneer! Alvast bedankt.

PS: Wist je dat….

- we met de trainingen nu op de 10 miles (16 kilometer) zitten?
- ik daar afgelopen week 80 minuten over heb gedaan?
- ik twee weken geleden de Great Race in Los Gatos heb gerend? Dit is een jaarlijkse, door de Rotary, georganiseerde race van vier miles. Mijn eerste race ooit en ik was nummer 1399.
- ik met een team van 150 mensen train?
- het aantal pondjes dat ik ben aangekomen tijdens de afgelopen zeven maanden hier in de USA alweer aardig afgenomen is door het flinke trainen?
- ik de afgelopen maanden al heel wat verschillende, vieze powerbars (energyrepen), shakes, sportbeans en energydrankjes heb genuttigd? Ja, je moet er wat voor over hebben, he?!
- we met het team na elke training ‘Hang with the Gang’ doen? Dit houdt in dat we met z’n allen uit eten gaan in een restaurant. Vaak belanden we in een fastfood place, waar we pizza of hamburgers eten. Ja, we zijn dan wel intensief sportief bezig als team, maar het blijven toch Amerikanen…
- mijn hostparents superexcited zijn dat ik deze marathon ga rennen en dat mijn hostmom tegenover al haar vriendinnen opschept over hoe amaaaaaaazing ze het wel niet vindt dat haar au pair dit doet? Ach, zij ook weer blij.



Groetjes,

Rosa Brinkman




Joyce - Jeetje roos, ziet er gaaf uit je fotootje, stoer hoor zo boven op de berg. En ik ben trots op je hoe je dat allemaal doet (hardlopen is toch niet echt mijn favoriet!) Geniet er nog maar even lekker van! Wij hebben eindelijk ook mooi weer. Gr. Joyce

Sabine - Hey Roos!! Je bent er bijna met de money!! whoehoe je gaat het redden, heel veel succes alvast met rennen natuurlijk! Maar eerst natuurlijk heel veel plezier op Hawaii om je geestelijk voor te bereiden natuurlijk;) You can do it, ik geloof in je!! Kus Sabine

Nicole en Maurice - Hi Rosa, Wat een ongelovelijke hoogte en heel eng zo dicht bij de rand! Lijkt ons een waanzinnige belevenis! Je zal zo onwijs veel beleefd hebben. Geniet ervan, voor je het weet is het voorbij! Lieve groetjes van ons en een knuf van Majorie, Chiel en Florine

Nienke Roos - Het is gelukt, geweldig gedaan hoor Rosa. Ik heb de web site gevonden, foto's gekeken en ook de uitslag opgezocht. Je was helemaal nog geen eens niet de laatste, je kunt trots zijn. Ik doe het je niet na en ga zeker niet met je mee om de halve maraton van Egmond te lopen. (Dan is het toch altijd koud en slecht weer. Groeten van "de Roosjes".

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosa

Actief sinds 24 Mei 2015
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 5062

Voorgaande reizen:

24 Mei 2015 - 31 December 2015

Jaar au pair in California, USA

Landen bezocht: