Foto's - Reisverslag uit Los Gatos, Verenigde Staten van Rosa Brinkman - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Los Gatos, Verenigde Staten van Rosa Brinkman - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Rosa

Blijf op de hoogte en volg Rosa

01 Februari 2008 | Verenigde Staten, Los Gatos

Hallo allemaal!
Hier zijn dan eindelijk meer foto's, zodat jullie een beter beeld kunnen krijgen van mijn leven hier in het prachtige California! Ook de meeste foto's van Kerst, Utah en Las Vegas staan erop!
Liefs, Rosa

PS: In het rijtje hiernaast onder recente berichten kun je mijn bericht/verhaal lezen van een paar dagen geleden (30/01: Back to school!) over mijn belevenissen van de afgelopen maand! Veel
leesplezier toegewenst.




André en Judith - Hoi Rosa, Leuk om te lezen hoe het daar is met jou. De foto's zijn ook leuk. Hier in Nld is alles goed met ons. De koningin is 70 geworden: het nieuws van de week. Hou je goed en geniet. Groeten, André, Judith, Laura & Irmo

Ina Terpstra - Na de verhalen van je moeder, (we hebben een middagje gebabbeld) heb ik nu alle foto's bekeken. Hartstikke leuk zeg!!We leven met je mee.! Zo ver weg...en door de foto's..tóch zo dichtbij!!! Maak er een mooie tijd van..dag! Groetjes Ina T.

Elisa - Heey Rosa, Wat een mooie foto's. Nu kan ik me helemaal wat voorstellen bij al de verhalen. Veel plezier nog even... Xxx Elisa

Rick - Hey Roos, Ik dacht ik ga hier maar eens wat typen. Leuk foto's, heb ik er ook eens een beeld bij :p. Had je m'n kaart nog gehad?? veel plezier daar groetjes, Rick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosa

Actief sinds 24 Mei 2015
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 5051

Voorgaande reizen:

24 Mei 2015 - 31 December 2015

Jaar au pair in California, USA

Landen bezocht: