PS: Foto's! - Reisverslag uit Los Gatos, Verenigde Staten van Rosa Brinkman - WaarBenJij.nu PS: Foto's! - Reisverslag uit Los Gatos, Verenigde Staten van Rosa Brinkman - WaarBenJij.nu

PS: Foto's!

Door: Rosa

Blijf op de hoogte en volg Rosa

30 Januari 2008 | Verenigde Staten, Los Gatos

* DOOR EEN TECHNISCH PROBLEEM ZIJN ALLE FOTO'S DIE BIJ DIT BERICHT HOREN VERPLAATST NAAR HET VOLGENDE BERICHT, OOK FOTO'S GENAAMD*

Hallo allemaal!
Hier zijn dan eindelijk meer foto's, zodat jullie een beter beeld kunnen krijgen van mijn leven hier in het prachtige California! Ook de meeste foto's van Kerst, Utah en Las Vegas staan erop!
Liefs, Rosa

Sabine - Hey Roos!! Thanks voor de foto's!wat een snelle service, ik ben weer helemaal bij;) Die tarentula!!! Iiiieeewww! Ook leuk om de andere familieleden te zien en de vreemde dingen die je daar ziet, zoals een kerstboom naast een palmboom:p Tot skyps!! Dikke Kus Sabine

Marleen - Wat een leuke foto's!We hebben het echt super gehad bij jou. Veel plezier en geniet er nog lekker van, voor je het weet zit je weer in Nederland

Gemma - OMG I just love your pictures! They're Amaziiiiiiiiingggggggggggggg!

Karel, ellen en kids - Hey Rosa, wat een leven heb je daar, dat klinkt echt helemaal goed. Zo te horen geniet je er ook helemaal van. Leuk om ale je belevenissen te lezen en te zien. Wij blijven je volgen. liefs, Karel, Ellen, Timo, Merel en Iris